thk

Alla inlägg den 19 november 2010

Av pernilla sjödin - 19 november 2010 16:54


Ja äntligen!!! Madde har varit och åkt skidor i 3 hela veckor, och det har varit 3 låånga veckor. Hur kan man känna sig så ensam utan en enda person(?).

Nu är hon iaf hemma och hela dagen har tillbringats tillsammans med henne :) 


Morgonen började med att försöka få lillebror upp ur sängen vilket gick ganska bra. Han har lärt sig att jag har kort stubin ;) Efter att jag skjutsat han på skolan stressade jag upp på Komvux för att göra engelska prov som jag hoppas gick bra. Ska även göra prov på måndag, dags att börja skumma igenom det också. 

Hann även med att räkna några tal i matteboken innan jag for hem en sväng.

KL 11 for jag och hämtade upp madde, det var fan så jag hade glömt hur hon såg ut. Haha! Vi for ner på stan och kikade i några affärer innan Evelina och Sofia anlände, då blev det lunch på Hullsta- Taco buffé. Alltid gott! 

Det blev en massa surr, vi försökte berätta allt för Madde som hon har missat nu under dem här 3 veckorna. Tror hon fick bra med information om allt  ;)


Sedan har jag och madde bara varit hemma i jockehuset. (hemma hos mig) Hon har suttit och läst för mig ur en blogg medans jag bakade, det blev kladdkaka med hallon i. Ett ord räcker för den FANTASTISK! ;) mm, så god den var. 


Nu har Madde åkt men vi ska ses senare efter maten också :) Det var meningen att vi ledare i gympan skulle ha en ledarträff med övernattning ikväll men vi blev för få ledare så den ställdes in. Jag hade ändå inte kunnat sova där för jag ska upp och jobba imorn.

Så ikväll blir det hockey med Madde istället, hoppas dem vinner nu då för en gångs skull. :P Efter hockeyn blir det chirre och dirre med Joel, syster och lillebror!


Såå skönt att du är hemma Madde, du anar inte hur mycket jag saknat dig!


Såg ni tidningen idag förresten? :D Där var vi, hela Castro gruppen med guldet i högsta hugg ifrån helgen i Östersund. Blev så glad när jag såg det. Jag klippte ut det så nu hänger den på anslagstavlan. :) 


När jag kom hem ifrån Turkiet i sommras hade Madde plockat blommor, skrivet en lapp med texten: "Jag M.Svensson har saknat dig P.Sjödin, Välkommen hem!"

och ställt det uppe på mitt rum bredvid sängen. Underbara vän :) 

  


 


Presentation

Här kommer jag först och främst berätta om en tid som har varit väldigt tuff för mig, jag kommer att berätta den i olika delar.
Det är många som undrat och spekulerat kring detta och nu känner jag mig redo att berätta allt.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards