thk

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

när allt känns tungt..

Av pernilla sjödin - 8 februari 2011 22:53


När allt känns tungt är det bara att bita ihop och ta nya tag,

skam den som ger sig..

 

Jag är så fruktansvärt less vissa dagar när dem går i repris hela tiden. Jag får ångest av att sova länge på morgonen, och jag får nästan lite ångest av att kliva upp för jag vet inte vad jag ska göra för att få dagen att gå. Sedan har jag inte gjort så mycket för att ändra på det heller. Jag har varit för lat, det har känts meningslöst att ens försöka. Komvux har väl varit min enda sysselsättning, men där har jag ju trappat ner rejält. Det är bara engelskan jag ska bli klar med, vilket går fruktansvärt trögt men det ska bli ändring från och med nu.

Det måste bli ändring på det mesta för min del, dags att ta tag i livet!

Jag vet att jag vill plugga, men jag har dock inte riktigt kommit fram till vad jag vill plugga vidare till. Svårt att komma fram till när det knappt är något som lockar. Förhoppningsvis kommer jag på det snart. 

Ett jobb skulle inte sitta fel så länge.


Appropå jobb så ska jag ju faktiskt jobba en sväng imorn, i Kfors. Det blir skönt, det ser jag fram emot. Direkt när jag slutar kl 18 är det bara att bege mig hemåt för gympa kl 19. Jag tycker om sådana dagar, full fart vill jag att det ska vara. Som det är nu klättrar jag på väggarna och är på dåligt humör mer eller mindre nästan varje dag..


Vilket deprimerande inlägg, men skönt att skriva av sig.


Något positivt i alla fall är att jag ska fixa gymkort nu och börja träna lite, SKÖNT! Då kan jag göra av med mycket energi. Beach 2011, here I come! ;b


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pernilla sjödin - 24 februari 2011 22:56

  Dra åt helvete vad dålig jag varit. Det där önskar jag inte ens min värsta fiende. (som Joel alltid säger så fort han är lite förkyld;))   Ne men helt ärligt så är det nog bland det vidrigaste jag varit med om. Efter att jag tjatat på Joel ...

Av pernilla sjödin - 18 februari 2011 11:50


     Jag ser ut som en surpuppa, men det är jag verkligen inte :) FÖÖR idag är det fredag, och idag kommer syster och Halle hem från sundsvall och imorn är det gympa, Angelica fyller år och det är vinterfesten. SOOM jag längtar!!!   Nu ska ja...

Av pernilla sjödin - 17 februari 2011 11:40

  Imorn är det fredag, snart lördag! vilket betyder att min kära vän Angelica fyller år :) + att det är vinterfesten. Jag längtar..   Det var meningen att jag skulle till Sundsvall på lördag med familjen + Joel och äta mat hos min farfars syste...

Av pernilla sjödin - 15 februari 2011 15:22

  Engelska provet är över... Jag tror och hoppas att jag grejjade det. Tänkte ju åka och träna efter men kom på att jag ska ju på behandling med Madde kl 4. Så nu har jag ätit soppa och snart ska jag hämta upp Madde så ska vi åka. Får åka hem och...

Av pernilla sjödin - 15 februari 2011 10:57


  Idag har jag träningsvärk, yes! ;) Dock inte så mycket men det känns i benen, skönt.   I lördags for jag och Joel till Ramsele och bossehuset. Där har vi myst, ätiti gott, farit runt och fikat, promenerat, spelat monopol och uno hos ki, kolla...

Presentation

Här kommer jag först och främst berätta om en tid som har varit väldigt tuff för mig, jag kommer att berätta den i olika delar.
Det är många som undrat och spekulerat kring detta och nu känner jag mig redo att berätta allt.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards