thk

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Matförgiftning

Av pernilla sjödin - 24 februari 2011 22:56


Dra åt helvete vad dålig jag varit. Det där önskar jag inte ens min värsta fiende. (som Joel alltid säger så fort han är lite förkyld;))


Ne men helt ärligt så är det nog bland det vidrigaste jag varit med om.

Efter att jag tjatat på Joel om att jag vill äta på kina så gjorde vi det i söndags.

Han har blivit dålig där förut men jag envisades. När vi väl satt där och väntade på maten så sa Joel "Blir jag dålig nu Pernilla då kommer du att få höra det" Äsch tänkte jag, det tar jag på mig och då kommer dem på det här stället att få veta det.

Vi åt våran mat och jag reagerade inte på att något smakade konstigt. Innan vi for hem fick vi en gratis pizza (ungefär som dem kände på sig att nån av oss skulle bli dålig) :P

När vi kom hem började jag må lite illa men jag trodde bara att det var för att jag ätit så mycket och var så mätt. Vilket var helt fel. Jag började bara må mer och mer illa och magen gjorde ont. Joel masserade mina fötter i väntan på solsidan som skulle börja. Jag låg och åmade mig i soffan tills jag kände att NEJ, jag kommer verkligen att spy. Jag rusade till toaletten och mycket riktigt. Jag spydde som ett svin, jag mådde så jävla dåligt. När jag väl var klar kändes det skönt, men kort efter fick jag sååå himla ont i magen. Det kändes som kramp.

Jag kröp ihop i Joels knä och slumrade till hela tiden. Alltid när jag blir illamående blir jag så trött.

På natten vaknade jag flera gånger, magen hade uppror. Usch fy och BLÄÄ!

Idag, är första dagen jag fått behålla all mat och jag kommer aldrig att äta där igen.


Jag som verkligen kommit igång och träna nu också skulle detta ske. Hmm.. Aja, idag har jag tränat iaf och imorn ska jag också träna med Angelica :)

Bara till att ta nya tag! ;)


Med detta äckliga inlägg säger jag god natt!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pernilla sjödin - 18 februari 2011 11:50


     Jag ser ut som en surpuppa, men det är jag verkligen inte :) FÖÖR idag är det fredag, och idag kommer syster och Halle hem från sundsvall och imorn är det gympa, Angelica fyller år och det är vinterfesten. SOOM jag längtar!!!   Nu ska ja...

Av pernilla sjödin - 17 februari 2011 11:40

  Imorn är det fredag, snart lördag! vilket betyder att min kära vän Angelica fyller år :) + att det är vinterfesten. Jag längtar..   Det var meningen att jag skulle till Sundsvall på lördag med familjen + Joel och äta mat hos min farfars syste...

Av pernilla sjödin - 15 februari 2011 15:22

  Engelska provet är över... Jag tror och hoppas att jag grejjade det. Tänkte ju åka och träna efter men kom på att jag ska ju på behandling med Madde kl 4. Så nu har jag ätit soppa och snart ska jag hämta upp Madde så ska vi åka. Får åka hem och...

Av pernilla sjödin - 15 februari 2011 10:57


  Idag har jag träningsvärk, yes! ;) Dock inte så mycket men det känns i benen, skönt.   I lördags for jag och Joel till Ramsele och bossehuset. Där har vi myst, ätiti gott, farit runt och fikat, promenerat, spelat monopol och uno hos ki, kolla...

Av pernilla sjödin - 11 februari 2011 16:22


  Nu har jag tränat,duschat och gjort lite engelska. Duktig Pernilla :)   Resten av dagen/kvällen blir bara lugn. Jag och Joel ska hyra någon film och bara mysa. Han har opererat sig idag så jag får pyssla om honom lite extra. Jag vill inte h...

Presentation

Här kommer jag först och främst berätta om en tid som har varit väldigt tuff för mig, jag kommer att berätta den i olika delar.
Det är många som undrat och spekulerat kring detta och nu känner jag mig redo att berätta allt.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards