thk

Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

En dag i Kramfors

Av pernilla sjödin - 9 februari 2011 22:02


Idag har det varit en bra dag! :)

Klev upp kl 9, duschade och gjorde mig iordning i lugn och ro, åt frukost och begav mig till Kfors för jobb med Marielle. Alltid lika trevligt!

Det var en ganska lugn dag där men vi har alltid massor att surra om så dagarna går alltid fort där.

Väl kl 18 så rullade kärran hemåt, kastade i mig maten när jag kom hem också for jag på gymnastiken. Var där till kl 21 och nu har jag ätit lite kvällsfika.


Imorgon har jag bestämt mig för att hålla mig sysselsatt, Bland annat så måste jag resta min garderob. Mina kläder ligger på golvet, och det har dem gjort ett braaaa tag. Måste även passa på att städa över huvudtaget inne på mitt rum.

Jag har mycket saker eller NEJ, jag har ett för litet rum helt enkelt.

Jag ska även passa på att plugga engelska.


Jag ska även göra en sak för min kärlek imorn ;). Det är nämligen så här att varannan söndag skrapar jag ett skrapkort och varannan skrapar han ett. När man skrapat kortet kommer det fram en text, där det står någonting som man ska göra för den andra. Joel får naturligtvis inte veta vad jag ska göra utan det blir en överraskning :) kul och spännande. Så imorn är det min tur att göra en grej för honom, kan naturligtvis inte skriva det här än men det kommer ;)

 

Nu ska jag glo på tv innan jag välkomnar john blund.


God natt!


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pernilla sjödin - 24 februari 2011 22:56

  Dra åt helvete vad dålig jag varit. Det där önskar jag inte ens min värsta fiende. (som Joel alltid säger så fort han är lite förkyld;))   Ne men helt ärligt så är det nog bland det vidrigaste jag varit med om. Efter att jag tjatat på Joel ...

Av pernilla sjödin - 18 februari 2011 11:50


     Jag ser ut som en surpuppa, men det är jag verkligen inte :) FÖÖR idag är det fredag, och idag kommer syster och Halle hem från sundsvall och imorn är det gympa, Angelica fyller år och det är vinterfesten. SOOM jag längtar!!!   Nu ska ja...

Av pernilla sjödin - 17 februari 2011 11:40

  Imorn är det fredag, snart lördag! vilket betyder att min kära vän Angelica fyller år :) + att det är vinterfesten. Jag längtar..   Det var meningen att jag skulle till Sundsvall på lördag med familjen + Joel och äta mat hos min farfars syste...

Av pernilla sjödin - 15 februari 2011 15:22

  Engelska provet är över... Jag tror och hoppas att jag grejjade det. Tänkte ju åka och träna efter men kom på att jag ska ju på behandling med Madde kl 4. Så nu har jag ätit soppa och snart ska jag hämta upp Madde så ska vi åka. Får åka hem och...

Av pernilla sjödin - 15 februari 2011 10:57


  Idag har jag träningsvärk, yes! ;) Dock inte så mycket men det känns i benen, skönt.   I lördags for jag och Joel till Ramsele och bossehuset. Där har vi myst, ätiti gott, farit runt och fikat, promenerat, spelat monopol och uno hos ki, kolla...

Presentation

Här kommer jag först och främst berätta om en tid som har varit väldigt tuff för mig, jag kommer att berätta den i olika delar.
Det är många som undrat och spekulerat kring detta och nu känner jag mig redo att berätta allt.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards