thk

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av pernilla sjödin - 4 februari 2011 19:25


Det har verkligen varit en lyckad dag för mig tillsammans med min kära.

Vi for till sundsvall och tog en shoppingdag :) det var länge sedan jag hittade så mycket som jag gjorde idag. Även Joel hittade massor, men det sved nog snarare för han. Han fick ångest över hur mycket pengar han bränt, haha!..

Förut blev Joel knäsvag av bara tanken att gå i affärer med mig men jag tror han börjar gilla det mer och mer ;) jag kan ju alltid hoppas iaf.


Till middag blev det tacos och jag är såå mätt. Så här äckligt mätt. blä!

Ikväll ska jag bara ta det lungt och titta på tv med familjen. Slut i fötterna efter dagens shopping ;) "Vi har gått 1 mil" sa Joel till pappa när vi kom hem. haha!


JUST JAH, Är det nån som vet någon hemsida där man kan beställa "roliga" skydd/skal till xperia?

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här kommer jag först och främst berätta om en tid som har varit väldigt tuff för mig, jag kommer att berätta den i olika delar.
Det är många som undrat och spekulerat kring detta och nu känner jag mig redo att berätta allt.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards