thk

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av pernilla sjödin - 15 februari 2011 15:22


Engelska provet är över... Jag tror och hoppas att jag grejjade det.

Tänkte ju åka och träna efter men kom på att jag ska ju på behandling med Madde kl 4. Så nu har jag ätit soppa och snart ska jag hämta upp Madde så ska vi åka. Får åka hem och stoppa i mig någon mat efter det så får jag träna ikväll istället :)


Polisstation tar jag itu med imorgon.

Jag är världens sämsta planerare, därför blir sällan dagarna som jag tänkt mig. :p


Av pernilla sjödin - 15 februari 2011 10:57


Idag har jag träningsvärk, yes! ;) Dock inte så mycket men det känns i benen, skönt.


I lördags for jag och Joel till Ramsele och bossehuset. Där har vi myst, ätiti gott, farit runt och fikat, promenerat, spelat monopol och uno hos ki, kollat på skräckfilm, tränat och bastat. :) Vi hann med en del märker jag.

Igår for jag hemåt mot jockehuset igen, ensam. Kändes lite tråkigt på självaste alla hjärtans dag, men jag fick en blomma innan jag for :)

När jag kom hem bytte jag om och for ner på gymmet i ca 1½ timme. Hur skönt som helst. Kom även in norrbaggar?! (tävlande i paralympic winter world cup) som satte igår och tränade. Jag tycker det är imponerande hur dem klarar av allt så bra med tanke på att dem alla har ett handikapp, är det inte en arm eller två som är borda så är det ett ben.


Förra gången paralympic var här i stan hade vi ju turen på handels att vi fick jobba då. Egentligen bara dem med inriktning turism skulle få jobba då men jag och en till tjej från handels inriktningen fick äran att vara med också. Ångrar verkligen inte att gjorde det. Fick lära mig så mycket.

Jag var uppe på skidskyttet och jobbade i kylan och jag vart så himla imponerad av dem tävlande. Hur dem liksom utan armar laddar bössan med munnen och drar sedan iväg ett skott är sjukt imponerande. Det är dock väldigt tråkigt att dessa människor inte uppmärksammas som andra idrottsstjärnor.

"när man talar om trollen" nu pratar dem om paralympic på radion. :)

Kronprinsessan är uppe på hallsta, tro om man ska upp och byta några ord med hon. haha!


Nej, nu måste jag plugga engelska. Prov kl 14. Wish me luck!

Efter det ska jag träna, även ta en trip till polisstation :O ;) dem ska bara fylla i några papper åt mig.


  





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här kommer jag först och främst berätta om en tid som har varit väldigt tuff för mig, jag kommer att berätta den i olika delar.
Det är många som undrat och spekulerat kring detta och nu känner jag mig redo att berätta allt.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards